Gå til innhold

Min norgestur på kryss og tvers starter i dag fra Kristiansund og min destinasjon er Værnes Lufthavn


Anbefalte innlegg

Hei simmere.

 

Da har jeg endelig funnet ut hvordan man kan ta video fra MSFS2020. Er min første video så dere kan gjerne komme med ting jeg kan forbedre. Turen starter fra Kristiansund Lufthavn og ender ved Værnes Lufthavn. 

 

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Du er i gang iallefall. 🙂 Fin film!

Jeg får bare opp 360p oppløsning på youtube når jeg skal se den. Har du tatt opp med så lav oppløsning, er det vanskelig å se noe som helst av cockpit instrumenter o.l. Alt er veldig blurry.
kanskje dempe musikken en smule, og la den være bakgrunnsmusikk bak lyden fra simulatoren? Men det er mange måter her.
Juster oppløsningen for opptak iallefall til 1080p. 😉
Jeg bruker bare OBS til opptak av uansett hva det er. Den er bra. En annen ting som er verdt å merke seg ved opptak, er bitrate. Jeg bruker en bitrate på 40000.

 

Bitrateinstillinger ved forskjellige oppløsninger kan du lese deg til her feks.
Best Bitrate for Recording Gameplay in OBS or Elgato – GamingPH.com

Desktop Screenshot 2021.07.04 - 21.06.54.73.png

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemelding Kjetil Håvan. Det med bakgrunnsmusikken tenkte jeg på da jeg redigerte at takeoff og landing skulle være fra simulator og oppe i luften med bakgrunnsmusikk, men å ha som du foreslår dempet musikk bak simulatoren var en god ide

 

Jeg bruker Adobe Premier Pro og konverterte til Youtube 4K kvalitet. Da skal bitrate og stemme slik at formatet passer til Youtube. Det kan være opptaksprogrammet jeg brukte som spiller inn med dårlig kvalitet. Må prøve programmet du foreslo.

 

Syntes det er rart at du får så lav bildekvalitet. Her er skjermbilde av min Youtube film

image.png.2f4cb45fb6c227af1bd9c5e81d5dbccd.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...