Gå til innhold

ENSN Geiteryggen utvikling


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Da har jeg begynt å modellere et par bygg på Geiteryggen. Disse kommer til å ta litt tid. Men putter dem inn i pakken etterhvert som de blir ferdige. Blir en del mer geometri i disse. Ekspedisjonsbygget og MSG hallen først og fremst.
Teaserbilde. 😂
Har iallefall begynt. Men detaljnivået jeg har lagt meg på, kommer nok til å ta tid. Jeg holder ikke akkurat på hele tia. Texturer mangler jeg helt, så de må lages manuelt fra scratch. Har ikke gode nok fotos fra byggene rett i mot og nært nok, til at noe kan brukes.

 

Desktop Screenshot 2021.07.02 - 18.09.36.32.png

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Kjetil Håvan endret tittelen til ENSN Geiteryggen utvikling
  • Premium Medlem

Alt fra inngangsparti, og dører, vinduer, ev bordkledning. Alt tatt rett forfra helst. 🙂 Bare et eller to tre bilder av vinduer i hovedbygget kan være kjekt iallefall. Så jeg ser form og farge på et vis.
Jeg trenger i hovedsak bilder fra hovedbygget med tårnet på. Hangarene er ikke så nøye. Men alt av rett forfra bilder kan være kjekke å ha av dører osv som nevnt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Det ble greier ja. Jeg fikser vel det meste fra det jeg har også. Siden på ekspedisjonsbygget som vender mot flyparkeringene er det dårligst med bilder fra. Fint med det ene bildet du hadde der. Men jeg skjønner ca hvordan det ser ut.
Bare send noen bilder hvis du orker. 🙂 Ingen stress!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

MSG bygg straks ferdig. Jobber med flere bygg. Men det går i perioder bare. Jeg bruker emissive texturere også, for å få lys i bl.a. logoen på kveldstid. Alt funker bra i simmen enda iallefall. Jeg må nok komprimere texturene en del ser jeg. Da bare dette bygget og PNG filer resulterte i 220 Mb scenery package størrelse. Men senere kan iallefall folk vaske flya sine på Geiteryggen Skien. Det ble mye ekstra også, da flyplassen må rejusteres etter de nye høydedataene fra MSFS Nordic updaten. Noen bilder.

Desktop Screenshot 2021.07.15 - 22.50.33.53.png

Desktop Screenshot 2021.07.15 - 22.52.03.64.png

Desktop Screenshot 2021.07.15 - 22.52.50.75.png

  • Like 3
  • Thanks 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Den 2021-7-24 klokken 23.45 skrev Birk Henriksen Korsmo:

Bare å sifra om du trenger noe hjelp med modellering/textures :)

Jeg har jo flere bygg som tenkes modellert. Nesten alle tenkte jeg da, gal som jeg er. 😂
Så modellering og texturering av et bygg eller to kan godt være aktuelt?! 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...