Gå til innhold

ORBX IFR KURS


Hans Erik Bye

Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Er det noen som har prøvd seg på ORBX sitt IFR kurs ? Det skal liksom være lagt opp som en innføring i IFR flyging fra basic "hette" flyging til ILS approacher med twin. Og en "eksamen" til slutt. Jeg er tidligere VFR pilot i virkeligheten og vet jo endel om dette, men kunne tenkt meg å prøve kurset for morro skyld. Men er usikker på kvaliteten ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Kjøpte kurset og gjennomførte.., men anbefaler det ikke videre. Korte leksjoner uten noe særlig bakgrunnsinfo, og ingen mulighet til å høre instruksjoner om igjen eller pause under flight. Som PPL pilot har jeg vært igjennom en del av disse øvelsene før, og kom greit igjennom hele greia, men for en uten bakgrunnskunnskap anbefaler jeg ikke dette "kurset". Lite kjøtt på beinet og forutsetter en god del forkunnskap.  God sommer ! Sees der oppe 🙂 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...