Premium Medlem Hans Erik Bye Skrevet 29. juni 2021 Premium Medlem Del Skrevet 29. juni 2021 Er det noen som har prøvd seg på ORBX sitt IFR kurs ? Det skal liksom være lagt opp som en innføring i IFR flyging fra basic "hette" flyging til ILS approacher med twin. Og en "eksamen" til slutt. Jeg er tidligere VFR pilot i virkeligheten og vet jo endel om dette, men kunne tenkt meg å prøve kurset for morro skyld. Men er usikker på kvaliteten ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Hans Erik Bye Skrevet 6. juli 2021 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 6. juli 2021 Kjøpte kurset og gjennomførte.., men anbefaler det ikke videre. Korte leksjoner uten noe særlig bakgrunnsinfo, og ingen mulighet til å høre instruksjoner om igjen eller pause under flight. Som PPL pilot har jeg vært igjennom en del av disse øvelsene før, og kom greit igjennom hele greia, men for en uten bakgrunnskunnskap anbefaler jeg ikke dette "kurset". Lite kjøtt på beinet og forutsetter en god del forkunnskap. God sommer ! Sees der oppe 🙂 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.