JonasBecsan Skrevet 27. juni 2021 Del Skrevet 27. juni 2021 (endret) Hey hey! Backed kickstarteren til denne. Gleder meg sykt til å gjøre VR-simmingen enda mer immersive! Får ta noen videoer når jeg først får den Endret 27. juni 2021 av JonasBecsan 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild_Pedersen Skrevet 28. juni 2021 Del Skrevet 28. juni 2021 Ser helt fantastisk ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 27. juli 2021 Del Skrevet 27. juli 2021 Ser helt feil konfigurert ut spør du meg. Flyr du en høyresving, så vil kreftene dra deg utover mot venstre, ikke innover mot høyre. Flyr du korrekt så ligger du stort sett i 1G uansett, men dette justeres sikkert skikkelig før release. Ser at setet trekker seg bakover når stikka trekkes, og dette er sikkert unektelig kult. Skulle vist takeoff og landing med oppbremsing også. De kreftene kunne jeg tenkt meg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasBecsan Skrevet 27. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2021 (endret) Ja, den blir nok bedre konfigurert etterhvert. De skal vistnok ha endel rådgivere fra både racers og piloter. Skulle den likevel ikke være riktig konfigurert når den kommer ut, så skal man kunne konfigurere motion selv. Sikkert noen smarte flight simmers som lager en lett tilgjengelig profil etterhvert. Denne videoen viser take-off. Dessverre er alle youtubers som har testet denne elendige til å fly 😂 Endret 27. juli 2021 av JonasBecsan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.