Gå til innhold

Yaw2 VR motion simulator


JonasBecsan

Anbefalte innlegg

Ser helt feil konfigurert ut spør du meg. Flyr du en høyresving, så vil kreftene dra deg utover mot venstre, ikke innover mot høyre. Flyr du korrekt så ligger du stort sett i 1G uansett, men dette justeres sikkert skikkelig før release. Ser at setet trekker seg bakover når stikka trekkes, og dette er sikkert unektelig kult. Skulle vist takeoff og landing med oppbremsing også. De kreftene kunne jeg tenkt meg :)

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den blir nok bedre konfigurert etterhvert. De skal vistnok ha endel rådgivere fra både racers og piloter. Skulle den likevel ikke være riktig konfigurert når den kommer ut, så skal man kunne konfigurere motion selv. Sikkert noen smarte flight simmers som lager en lett tilgjengelig profil etterhvert. :)

Denne videoen viser take-off. Dessverre er alle youtubers som har testet denne elendige til å fly 😂

 

Endret av JonasBecsan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...