Gå til innhold

MSFS2020 ubrukelig


Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte det og installerte det igår. Men det har ikke støtte for flere skjermer ser det ut til. Så det kan ikke brukes i en flysimulator og det er vel ingen mulighet til å returnere det til Elkjøp for å få pengene tilbake. Og ingen advarsel om dette på forhånd. Ellers ser Scenery veldig bra ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden skrev Arne Sundsbø:

Jeg kjøpte det og installerte det igår. Men det har ikke støtte for flere skjermer ser det ut til. Så det kan ikke brukes i en flysimulator og det er vel ingen mulighet til å returnere det til Elkjøp for å få pengene tilbake. Og ingen advarsel om dette på forhånd. Ellers ser Scenery veldig bra ut ;)

Støtte for flere skjermer er på listen over ting som kommer. Du får bare smøre deg med litt tålmodighet :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden skrev Chr. L:

Neste simulatoroppdatering skal vel være klar allerede fra neste uke. Denne simulatoren beveger seg mer og mer vekk fra betegnelsen ubrukelig 🙂

Sim update 5 er vel neste om jeg ikke tar feil. Slippes i slutten av juli. Når det er sagt så kommer den neppe med støtte for flere skjermer. Ifølge Asobo så kommer det senere i år eller neste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...