Arne Sundsbø Skrevet 24. juni 2021 Del Skrevet 24. juni 2021 Jeg kjøpte det og installerte det igår. Men det har ikke støtte for flere skjermer ser det ut til. Så det kan ikke brukes i en flysimulator og det er vel ingen mulighet til å returnere det til Elkjøp for å få pengene tilbake. Og ingen advarsel om dette på forhånd. Ellers ser Scenery veldig bra ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 24. juni 2021 Del Skrevet 24. juni 2021 1 time siden skrev Arne Sundsbø: Jeg kjøpte det og installerte det igår. Men det har ikke støtte for flere skjermer ser det ut til. Så det kan ikke brukes i en flysimulator og det er vel ingen mulighet til å returnere det til Elkjøp for å få pengene tilbake. Og ingen advarsel om dette på forhånd. Ellers ser Scenery veldig bra ut Støtte for flere skjermer er på listen over ting som kommer. Du får bare smøre deg med litt tålmodighet 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ø.C.H. Skrevet 24. juni 2021 Del Skrevet 24. juni 2021 Du får gå inn å legge til din stemme! https://forums.flightsimulator.com/t/multiple-screens-functionality/150824 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 24. juni 2021 Del Skrevet 24. juni 2021 Spørs om det er noe poeng - den ser ut til å være godt på vei allerede Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Chr. L Skrevet 24. juni 2021 Premium Medlem Del Skrevet 24. juni 2021 Neste simulatoroppdatering skal vel være klar allerede fra neste uke. Denne simulatoren beveger seg mer og mer vekk fra betegnelsen ubrukelig 🙂 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne Sundsbø Skrevet 24. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2021 Det høres bra ut! Da får jeg ha tålmodighet litt til:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 24. juni 2021 Del Skrevet 24. juni 2021 7 timer siden skrev Chr. L: Neste simulatoroppdatering skal vel være klar allerede fra neste uke. Denne simulatoren beveger seg mer og mer vekk fra betegnelsen ubrukelig 🙂 Sim update 5 er vel neste om jeg ikke tar feil. Slippes i slutten av juli. Når det er sagt så kommer den neppe med støtte for flere skjermer. Ifølge Asobo så kommer det senere i år eller neste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 24. juni 2021 Del Skrevet 24. juni 2021 1 time siden skrev Arne Sundsbø: Det høres bra ut! Da får jeg ha tålmodighet litt til:) Ja, hvis det er superviktig så får du heller bruke X-plane eller P3D i mellomtiden 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne Sundsbö Skrevet 15. august 2023 Del Skrevet 15. august 2023 Endelig ser jeg at jeg kan ha opptil 5 skjermer for Scenery og plukke ut alle viktige Displays til skjermer på instrumentpanel:) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.