Gå til innhold

slitter fortsatt med Nordic world


christerE

Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

slitter fortsatt men Nordic. har installert og de står  Nordics har blitt lastet ned. 

men mappen nordic points of interest not installed ,har prøvd og laste ned men går bare til ca 40%.

har også tømt de som ligger i community folder. og har mer en nokk plass på pc. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden skrev christerE:

slitter fortsatt men Nordic. har installert og de står  Nordics har blitt lastet ned. 

men mappen nordic points of interest not installed ,har prøvd og laste ned men går bare til ca 40%.

har også tømt de som ligger i community folder. og har mer en nokk plass på pc. 

Hadde samme problem som deg. World Update Nordics installerte fint, men manglet POI og ny autogen. Måtte inn i marketplace i MSFS og deretter installere World update nordics derfra. Da fungerte alt smertefritt, så prøv det :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

på Marketplace så står de att jeg er owner av Nordics.

når jeg sen går til content manager så ligger Nordics points of interest der som not installed,når jeg laster ned den så går den til ca 40 til 50 %og stopper opp?.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden skrev christerE:

på Marketplace så står de att jeg er owner av Nordics.

når jeg sen går til content manager så ligger Nordics points of interest der som not installed,når jeg laster ned den så går den til ca 40 til 50 %og stopper opp?.

Har du forsøkt å slette noen av mappene før du forsøker å reinstallere? Simmen har i alle fall tidligere erstattet mapper som mangler ved neste oppstart. Det meste som ligger av tillegg under OneStore kan slettes manuelt og vil bli reinstallert når simmen starter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Den 23.6.2021 klokken 21.14 skrev Frank Kristiansen:

Nei, i ..\Official\OneStore mappen - Offisielle addons fra MS/Asobo. Evt. bare flytt dem ut på skrivebordet og ta en omstart av simmen.

De gikk ikke de heller dessverre 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...