Gå til innhold

PMDG DC 6A/B


Anbefalte innlegg

Da har jeg også endelig fått denne på plass i simulatoren, og fått tid til prøveflyging. Det var en god del krøll i starten ettersom kun motor 1 og 2 var mappet til den gamle CH yoken min. Men fikk kontroll på mappingen etterhvert. Nydelig modell og herlig å fly den.
Dessverre så har jeg ikke hatt tid til å finne ut av hvordan jeg skal lage repaints i FS2020 (tipper det beste er å gjøre dette via 3D program som blender). Skulle gjerne nå hatt teksturene mine til Braathens LN-SUB over i FS2020 😊

Skjermbilde (2443).jpg

Skjermbilde (2445).jpg

Skjermbilde (2449).jpg

Skjermbilde (2450).jpg

Skjermbilde (2455).jpg

2020-3-13-19-47-34-258.jpg

2020-7-17-21-37-42-601.jpg

  • Like 3
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden skrev Robert Hulthin:

Takker 
Har du link til fixen ?

 

Jeg kan prøve å samle modifikasjonene i en zip. Du må da legge dem inn selv i texturemappen. Jeg har planer for en komplett versjon av LN-SUB.  Jeg må da bare først finne ut prosedyren for hvordan jeg eksporterer filene til FS2020 slik at liveryet lastes inn i simulatoren. Det er ikke noe problem å lage DDS filene (men det stopper litt der)....

PMDG har gitt ut et veldig bra paintkit for DC-6. det er overføringen til FS2020 som er jeg er usikker på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden skrev Gunnar van der Meeren:

Jeg kan prøve å samle modifikasjonene i en zip. Du må da legge dem inn selv i texturemappen. Jeg har planer for en komplett versjon av LN-SUB.  Jeg må da bare først finne ut prosedyren for hvordan jeg eksporterer filene til FS2020 slik at liveryet lastes inn i simulatoren. Det er ikke noe problem å lage DDS filene (men det stopper litt der)....

PMDG har gitt ut et veldig bra paintkit for DC-6. det er overføringen til FS2020 som er jeg er usikker på

Her er link til filene som er endret: https://www.dropbox.com/sh/2hibezixyjceic3/AABzX4TsvtIAll4yfdQoHrkza?dl=0

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...