Gunnar van der Meeren Skrevet 20. juni 2021 Del Skrevet 20. juni 2021 Da har jeg også endelig fått denne på plass i simulatoren, og fått tid til prøveflyging. Det var en god del krøll i starten ettersom kun motor 1 og 2 var mappet til den gamle CH yoken min. Men fikk kontroll på mappingen etterhvert. Nydelig modell og herlig å fly den. Dessverre så har jeg ikke hatt tid til å finne ut av hvordan jeg skal lage repaints i FS2020 (tipper det beste er å gjøre dette via 3D program som blender). Skulle gjerne nå hatt teksturene mine til Braathens LN-SUB over i FS2020 😊 3 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cptseiersten Skrevet 20. juni 2021 Del Skrevet 20. juni 2021 👌, frister denne ja!😎 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cptseiersten Skrevet 20. juni 2021 Del Skrevet 20. juni 2021 Måtte ha denne jeg og! Og storfornøyd så langt. Mye å sette seg inn i, hvis en vil..., men er mye hjelp å få av de to andre i cockpit😁 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 4. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2021 Da har jeg fikset på repainten av Braathens maskinen som er tilgjengelig på flightsim.to (det er ikke jeg som har laget denne). Dette er nå blitt til LN-SUK (var en blanding av SUB og SUK). 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 5. juli 2021 Premium Medlem Del Skrevet 5. juli 2021 Takker Har du link til fixen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 5. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2021 1 time siden skrev Robert Hulthin: Takker Har du link til fixen ? Jeg kan prøve å samle modifikasjonene i en zip. Du må da legge dem inn selv i texturemappen. Jeg har planer for en komplett versjon av LN-SUB. Jeg må da bare først finne ut prosedyren for hvordan jeg eksporterer filene til FS2020 slik at liveryet lastes inn i simulatoren. Det er ikke noe problem å lage DDS filene (men det stopper litt der).... PMDG har gitt ut et veldig bra paintkit for DC-6. det er overføringen til FS2020 som er jeg er usikker på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 5. juli 2021 Premium Medlem Del Skrevet 5. juli 2021 Overføringen er ikke noe problem bare legge den der du vil og importere den må ha dette formatet Braathens safe .ptp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 5. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2021 Da er bare spørsmålet - hvordan genererer man en PTP fil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 5. juli 2021 Premium Medlem Del Skrevet 5. juli 2021 Det må du ikke spørre meg om ...noe fra pmdg repaintprogrammet kanskje ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 5. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2021 7 timer siden skrev Gunnar van der Meeren: Jeg kan prøve å samle modifikasjonene i en zip. Du må da legge dem inn selv i texturemappen. Jeg har planer for en komplett versjon av LN-SUB. Jeg må da bare først finne ut prosedyren for hvordan jeg eksporterer filene til FS2020 slik at liveryet lastes inn i simulatoren. Det er ikke noe problem å lage DDS filene (men det stopper litt der).... PMDG har gitt ut et veldig bra paintkit for DC-6. det er overføringen til FS2020 som er jeg er usikker på Her er link til filene som er endret: https://www.dropbox.com/sh/2hibezixyjceic3/AABzX4TsvtIAll4yfdQoHrkza?dl=0 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 9. november 2021 Premium Medlem Del Skrevet 9. november 2021 Måtte bare dele noen bilder fra ENVA nå i kveld Nice job Gunnar 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.