Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 19. juni 2021 Premium Medlem Del Skrevet 19. juni 2021 Virker bra ...Litt rusten(jeg) men kommer seg nokk etterhvert Savner Braaten painten 🤪 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoyGjae Skrevet 19. juni 2021 Del Skrevet 19. juni 2021 Veldig fine bilder fra luftens dronning. Er nok stor forskjell å fly denne mot moderne Boeing og Airbus maskiner. Jeg har fulgt med på veiledningen til flyet på PMDG's youtube kanal og det er mye å lære der fra en pilot som flyr DC3 https://www.youtube.com/channel/UC4Z6uOroKwk2BCoBHzhuaeQ/videos 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 19. juni 2021 Del Skrevet 19. juni 2021 Har akkurat gjennomført min første tur. Veldig bra laget, minner mye om Boeing 377 fra A2A, med captain of the ship expansion. Veldig behagelig å ha hjelp i cockpiten, spesielt i starten når jeg ikke er helt inne på rutinene. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 27. juni 2021 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 27. juni 2021 Ny tur North Air Cargo med en cargotur fra ENZV -ENVA 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.