Gå til innhold

Klar melding ut


Dag Baardsen

Anbefalte innlegg

For de som ikke kjenner saken: CaptainSim leverte et fly som er langt under pari til MSFS og skulle ha endel dollar for det - langt unna det som flyet er verdt. Deretter hevdet de at alle liveries som ble laget juridisk sett tilhørte dem og truet flightsim.to med advkater og rettssak før de etterhvert gikk tilbake på det. Nå har de "laget" et B777-300ER som er basert på alt av instrumenter fra 747-8 slik som det forrige flyet og forventer også der at folk betaler for det mølet.

Da er det ikke å forvente annet enn at det dukker opp slik på flightsim.to:

image.png.3f5590b08708846e5c02b4e474699171.png

  • Like 3
  • Haha 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes captain sim har alltid vært drøye og "kjipe" med prisene sine i forhold til innholdet. Ser bra ut på utsiden men inni så er det ganske "tomt"

Hvis jeg skulle advare mot noen flysim utviklere så blir det disse folka her. Jeg husker jeg tok feil en gang for lenge siden så det er jo mulighet for det angående min oppfatning av captain sim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...