Gå til innhold

Ny World Update 5 fra Bergen


Anbefalte innlegg

Det er jo helt likt?

Sjekk at du har installert selve WU-pakkene fra Marketplace i selve simmen.

Det er tre ting som skal installeres:

1. APP (via MS Store/Steam)

2. Content (skjer etter første oppstart etter punkt 1)

3. Selve World Update (gratis pakke vi Marketplace. Innholder bla alle POIs, Custom flyplasser, etc)

Bergen fra trailer:

168510664_Screenshot2021-06-18at08_19_43.png.2b5d77d404424553d0ec6ec2ca0b360d.png

Endret av Ø.C.H.
  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden skrev Ø.C.H.:

Det er jo helt likt?

Sjekk at du har installert selve WU-pakkene fra Marketplace i selve simmen.

Det er tre ting som skal installeres:

1. APP (via MS Store/Steam)

2. Content (skjer etter første oppstart etter punkt 1)

3. Selve World Update (gratis pakke vi Marketplace. Innholder bla alle POIs, Custom flyplasser, etc)

Bergen fra trailer:

168510664_Screenshot2021-06-18at08_19_43.png.2b5d77d404424553d0ec6ec2ca0b360d.png

Takker så mye for svar Ø.C.H

Jeg syntes det er helt likt ja. I bilde du viser til er det båter langs Bryggen og husene er til å kjenne igjen. Jeg syntes det har blitt veldig tungvint måte å installere en patch på. Før var det bare å trykke på "install" og det var det eneste. Nå finner jeg ikke en gang igjen mappen hvor flysimulatoren er installert for å reinstallere simulatoren. Først etter siste World Update forstod jeg at Microsoft Store måtte oppdateres. Da jeg startet simulatoren i går skjedde oppdateringen som om alt skulle være normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden skrev Kjetil Garpestad:

Kan bekrefte at det skal se bedre ut med world update 5 pakken fra marketplace: 

Microsoft Flight Simulator 6_18_2021 8_29_16 AM.jpg

Ja. Her er det båt langs Bryggen og husene er til å kjenne igjen. Jeg syntes det er meget tungvint måte Microsoft har valgt fremgangsmåte for installering av Patch. Først må MS Store oppdateres, noe som ikke har noe med simulatoren å gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...