RoyGjae Skrevet 17. juni 2021 Del Skrevet 17. juni 2021 Bryggen før oppdatering Bryggen etter oppdatering Hva sier dere? Er dette bra? Jeg syntes det ser bra ut, men savner Skansen og bedre versjon av Fløyen. Håper Orbix eller noen kan lage Payware versjon av Bergen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ø.C.H. Skrevet 18. juni 2021 Del Skrevet 18. juni 2021 (endret) Det er jo helt likt? Sjekk at du har installert selve WU-pakkene fra Marketplace i selve simmen. Det er tre ting som skal installeres: 1. APP (via MS Store/Steam) 2. Content (skjer etter første oppstart etter punkt 1) 3. Selve World Update (gratis pakke vi Marketplace. Innholder bla alle POIs, Custom flyplasser, etc) Bergen fra trailer: Endret 18. juni 2021 av Ø.C.H. 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 18. juni 2021 Del Skrevet 18. juni 2021 Kan bekrefte at det skal se bedre ut med world update 5 pakken fra marketplace: 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoyGjae Skrevet 18. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2021 1 time siden skrev Ø.C.H.: Det er jo helt likt? Sjekk at du har installert selve WU-pakkene fra Marketplace i selve simmen. Det er tre ting som skal installeres: 1. APP (via MS Store/Steam) 2. Content (skjer etter første oppstart etter punkt 1) 3. Selve World Update (gratis pakke vi Marketplace. Innholder bla alle POIs, Custom flyplasser, etc) Bergen fra trailer: Takker så mye for svar Ø.C.H Jeg syntes det er helt likt ja. I bilde du viser til er det båter langs Bryggen og husene er til å kjenne igjen. Jeg syntes det har blitt veldig tungvint måte å installere en patch på. Før var det bare å trykke på "install" og det var det eneste. Nå finner jeg ikke en gang igjen mappen hvor flysimulatoren er installert for å reinstallere simulatoren. Først etter siste World Update forstod jeg at Microsoft Store måtte oppdateres. Da jeg startet simulatoren i går skjedde oppdateringen som om alt skulle være normalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoyGjae Skrevet 18. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2021 1 time siden skrev Kjetil Garpestad: Kan bekrefte at det skal se bedre ut med world update 5 pakken fra marketplace: Ja. Her er det båt langs Bryggen og husene er til å kjenne igjen. Jeg syntes det er meget tungvint måte Microsoft har valgt fremgangsmåte for installering av Patch. Først må MS Store oppdateres, noe som ikke har noe med simulatoren å gjøre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoyGjae Skrevet 18. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2021 (endret) Nå ser det ut som jeg har fått det til Puddefjordsbroen og Johanneskirken Området hvor jeg bor. Heldigvis kan vi ikke se huset mitt i simulatoren Endret 18. juni 2021 av RoyGjae Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.