Gå til innhold

Norden oppdatering i morgen 17.juni


Anbefalte innlegg

49 minutter siden skrev Rune Andersen:

Blir fint med oppgradering av Norden og Norge i morgen. Betyr de at disse gratis norske flyplassene vil virke med den nye landskapet fra Asobo. Eller må disse norske flyplassene oppgraderes.

 

Det er det ingen som vet før vi er der. Jeg antar du mener de som i dag ligger til nedlasting og ikke de som følger med simmen? Men - jeg tipper de fleste vil fungere like fint, om ikke bedre enn før. Hvis meshet er så godt som det har vært snakket om, vil jeg tro at mange av disse som har runwayprofiler, terraforming og slikt ikke lenger trenger det, slik at de som har laget flyplassene legger du oppdaterte versjoner med enda bedre mesh/elevasjon.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden skrev Rune Andersen:

Jeg mente de som jeg har lastet ned og bruker i dag ja. Jeg får prøve etter morgensdagen så ser vi jo fort hva som funker. Antar at noen av flyplassene på Flightsim.to blir oppdatert ettervert.  

Kommer nok til å oppdatere mine, i alle fall!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...