Gå til innhold

PMDG med DC-6 rett rundt hjørnet


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Slitsom preview,  og jeg er usikker på om jeg gleder eller gruer meg til denne DC-6  😵  Hadde den i P3D4,  og den var på mange måter en fantastisk modell,  men likevel ble den lite brukt  !?  Koster skjorta,  og man bør ha MYE tid til overs for å rettferdiggjøre en såpass avansert realisme....... 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden skrev Torbjørn M:

Det er meldt regn i helgen, så dette passer jo ypperlig. Veldig spent på hva de har gjort rundt FM. I XPL var den noe stiv, i P3D var den hakket bedre, så blir spennende å se hvordan den tar seg i MFS. Gleder meg :) 

Kommer fredag, Lykke til 😁

https://forum.pmdg.com/forum/main-forum/general-discussion-news-and-announcements/129736-16jun21-pmdg-dc-6-for-microsoft-flight-simulator-release-date-announcement

  • Haha 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 18.6.2021 klokken 22.04 skrev jenstf:

CTD etter loading på A-varianten, får se om det er mer liv B. 

Du får CTD hvis du er i multiplayer mode og det er andre DC-6 i nærheten. I tillegg er det en del som har opplevd konflikter med andre addon/modder. PMDG anbefaler å bruke AddOn linker eller liknende programmer til å opprette en egen profil for DC-6 slik at kun nødvendige addons er aktive i Community folderen. 

DC-6 virker skikkelig lovende. Har brukt kvelden på å sette opp kontrollere og å fly noen touch and go på Vigra. Litt annen teknikk for å fly denne fuglen enn nyere maskiner.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flyet er greit det om det emm tar tid å sette seg inn i det de tusen detaljer. Men mye styres av virtuelt crue. The Flying Fabio er imidlertid langt mer krevende å følge. En person som til de grader elsker seg selv er ikke lett å finne på Youtube. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...