Gå til innhold

Trøbbel med Cessna Citation Longitude...


Anbefalte innlegg

Hei,

Har benyttet Longituden en del og når jeg nå skulle ta en tur nå (er en stund siden sist) opplevdes den helt for jævlig. Har store problemer med å fly "wings level" da den virker svært ustabil og vil krenge til en av sidene. Det virker som den påvirkes av atmosfæriske forhold (turbulens) selv ved bra vær. Er tydeligvis noe som har kommet med en oppdatering siden jeg ikke har gjort noen større endringer i settinger eller kalibrering av styrestikken. Inn i h**** irriterende at det for hver oppdatering forbedres noe men samtidig forverres noe annet. Merket også at flyet ikke klarte å styre seg inn når jeg fløy på NAV modus på autopilot. Lå litt til babord for track og flyet krenget til styrbord for å korrigere seg inn....men klarte det ikke. Krengningen ble gradvis bare større og større før jeg til slutt måtte ta over manuelt for å ikke gå i bakken.

Igjen, så inn i h**** irriterende. Noen som har vært borti noe lignenede? Har ikke fått sjekket andre modeller ennå...

Endret av Sauron
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...