Gå til innhold

BB Simulations BN-2 Islander


Anbefalte innlegg

Jeg falt for fristelsen til å kjøpe denne da den dukket opp i Marketplace på FS2020. Det kan se ut som om dette var et bomskudd. Med flyet installert i simulatoren crasher FS når den nesten har lastet ferdig.
Jeg kan simpelthen ikke bruke modellen. Jeg har prøvd å google, og finner ut at flere kan ha samme problem. Jeg har postet på forumet til Black Box Simulations om dette, men ser at det ikke er noen svar (ei heller på andre poster som omtaler de samme problemene). Er det noen her inne som har BB sin BN-2 Islander og har erfart det samme?.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm. Jeg kjøpte også via Marketplace. Hver gang jeg lastet simulatoren fikk jeg CTD like før den var ferdiglastet.
Tok ut  BN-2 og simulatoren lastet helt fint. Reinstallerte BN-2 og samme historien med CTD. Har sett ett og annet innlegg om CTD når man starter BN-2 fra custom airports. Men jeg får altså ikke lastet simulatoren i det hele tatt med BN-2 inne.

Endret av Gunnar van der Meeren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...