Gå til innhold

feilkode 0x8007139F


ket

Anbefalte innlegg

Kjøpte MSFS 2020 på CD-plater like etter at et ble lansert i Norge og installerte på nykjøpt kraftig spillemaskin.

Alt har fungert. Men da jeg etter noe fravær skulle ta en flytur for noen uker siden, skjer dette etter jeg har klikket på startikonet:

-Får beskjed om at spillet er installert, og straks en melding om at det installeres spilletjenester.

-LIke etter dette igjen kommer ordet 'feil' opp, og intet mere skjer. Sjekker litt nærmere, og det sies å være feilkode 0x8007139F

som nevnt i overskriften.

Dette har gjentatt seg over de siste to ukene jeg stadig har prøvd.

 

Ser på internet at andre sliter med det samme , og det foreslås løsninger jeg har prøvd.

Også det å fjerne to registreringer i registry, men ingenting har virket.

Og folk gir ikke akkurat lovord til Microsoft som ikke klarer å rydde opp i dette tross mange innrapporterte klager over lang tid.

Og erfarer at et er helt umulig å komme i kontakt med selskapet på en eller annen måte for å stille et spm. rundt dette.

 

Så spm til forumet er om noen vet noe eller har bidrag til å løse problemet Microsoft ikke klarer?

Tenker at jeg sånn juridisk burde ha rett til å heve kjøpet siden jeg  blir 'låst ute' fra å bruke det!

Spent på eventuelle svar!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...