Gå til innhold

PC Selges (Asus 1080Ti Strix + i7-7700K)


Torbjørn M

Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Heisann godt folk! 

Jeg vurderer å selge en PC som jeg ikke bruker til noe fornuftig lenger. Før jeg tar "hele veien" via Finn.no, tenkte jeg å legge den ut her. Både for å se om det fortsatt er interesse for noe slikt i markedet, og kanskje få en vurdering om hva jeg burde selge for. 
Her er det altså både lov å komme med bud og hva den bør eventuelt selges for :) 

Maskin bestilt ferdigbygget fra Komplett.no 06.01.2018. Oppgradert RAM, ekstra SSD og WiFi 6 etter kjøp. Har fungert strålende i mange år, men selges da jeg har gått til anskaffelse av en ny maskin for en stund tilbake. 
Har kvitteringer på både maskin og oppgraderingsdeler. Maskinen holder gode temperaturer, og selv om den ikke er et like stort beist som den var da den ble kjøpt, holder den fortsatt god stand i de fleste spill. 

  • Fractal Design Define C med tempered glass.  
  • Corsair TX750M, 750W Strømforsyning
  • Intel Core i7-7700K Quad Core, 4.2GHz, med TurboBoost opp til 4.5
  • Corsair Hydro H100
  • Crucial Ballistix Sport LT DDR4 32GB
  • Samsung 970 EVO Plus 1TB SSD NVME + Samsung PM961 SSD 512GB M.2 NVMe
  • ASUS PCE-AX58BT Nettverkskort (Wifi 6-kort)
  • ASUS ROG Strix Z270F Gaming, Socket-1151 (Hovedkort,ATX,Z270,DDR4,3xPCIe-x16,SLI/CFX, 2xM.2, USB 3.1, Aura Sync, SupremeFX)
  • ASUS GeForce GTX 1080Ti ROG Strix Gaming 11GB minne. 

OBS: Maskinen må hentes i Oslo. 

 

image.png.ae3f38cde02acd57d16d691eadcc09d1.png

 

image.png.b5b71daa0ef456785de90440b1e5e879.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden skrev Jan Reidar Storelvmo:

Dessverre så er bruktverdien på pcer og all elektronikk helt ræva. Vanskelig å si hva du kan få for denne her. Kanskje 2-3000 eller der omkring. 

Bare skjermkortet alene selges for 5-6.000 på Finn. Så du kan sikkert få rundt 8.000 for den.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Dere treffer nok blink her. Bra jobbet @Jørn Jovik og @Rune Gustafson :)  La den ut på Finn til 10.000 som er snittet for tilsvarende maskiner, og løpende bud er 8.500. Men det er mye interesse rundt dette, så hvem vet om det vil stige ytterligere. Jeg pleier i utgangspunktet å gi slike ting videre til familie og lignende, men denne gangen var det ingen som hadde behov for det, så tenkte å prøve Finn. Det som overrasker meg er antallet useriøse henvendelser. Enkelte mangler rett og slett folkeskikk... 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...