Gå til innhold

Aerosoft Twin Otter kommer også i norske farger!


Anbefalte innlegg

1 minutt siden skrev Rune Gustafson:

Enig. Virker som om lyden fremstår som en blanding av 2 forskjellige motorlyder, men det er mulig at min hørsel spiller meg et puss?

Ja høres rart ut for meg også...føler ikke det er helt godt samspill mellom det som skjer med hendlene/motorene og lyden.... 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at når man kjøper et payware produkt så skal man ikke måtte punge ut halve prisen av produktet i lydpakke fra eksterne leverandører. Uansett hvor godt jeg liker Twin Otteren så blir den satt i hangaren inntil iallfall lyden er fikset. Ser også at det er flere ting som ikke er simulert samt en del bugs. Blant annet alle sjekkene du gjør på dagens første flytur. Dette er riktignok ikke et study level produkt, men akkurat dette her som hører til de normale prosedyrene burde fungere. Er usedvanlig stille på aerosoft forumet etter at oppdateringen ble lansert. Vi får satse på at det er et godt tegn på at aerosoft er opptatt med å fikse bugs :P 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nye propellsimuleringen kommer i sim update 8 som kommer i slutten av februar, med mindre den nå har blitt utsatt. Twin Otteren er et herlig fly, men lyden må oppdateres. Ellers er det hintet om forbedret aerodynamikk også (feature discovery series: aerodynamics). Synes fortsatt pitch er noe oversensitiv og veldig statisk. Ustabil rett og slett. Her trengs det noen småjusteringer av Asobo. Yaw i turbulens er også alt for statisk og rigid. Aerodynamikken er generelt sett veldig bra, men det må gjøres noen småjusteringer her og der. Ikke minst rudder under avgang, for den er alt for sensitiv. Mulig at det i hovedsak er momentum som mangler eller ikke er simulert helt korrekt. Det blir liksom litt for statisk og rigid. 

Edit: Nå hinter også Aerosoft om forbedringer i aerodynamikk også. Blir spennende tider fremover! :) 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...