Gå til innhold

Lav FPS rundt O'Hare


Jan Olav

Anbefalte innlegg

Hei,

Har kjøpt en PC, med spesifikasjonene som dere ser under her.

Komplett a175 Epic Gaming PC - RTX 3070 Edition

GeForce RTX 3070, Ryzen 9 5900X, 16GB, 1TB SSD, Windows 10 Home

Har forsøkt å googlet en del, har også sett etter denne windowsoppdateringen som var nevnt her inne på forumet. Denne tror jeg ikke er gjeldende for denne pcen da jeg har Windows 10 Home Versjon 21H1. 

Har oppdatert driveren til grafikk kortet. 

Har FPS på rundt 20 rundt O'Hare med real world weather, uansett om jeg stiller ned alt til minimum så er det som om det ikke har noen effekt. Kan ikke si for sikkert om det fungerte før oppdateringen av flightsimulator eller ikke, da jeg ikke forsøkte å fly der borte før. I fint vær 28FPS og uten trafikk.

Etter en del googling så ser det ut til at det er flere som har disse problemene rundt store flyplasser. 

Å fly er ikke det største problemet, men merker at å fly IFR med ATC er temmelig håpløst for det blir vanskeligere og vanskeligere å svare kontrolltårnet jo lengre ut i sessionen man er. Og plutselig så faller jeg bare ut til windows. 

Er det noen som har noen gode tips å komme med? 

Limited by maintread er det som står på skjermen, når det lyser rødt og viser 20FPS.

Det eneste som ligger inne i communitymappen min det er Axix and Oh's. Ellers så er alt vekke derfra.  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...