Gå til innhold

Working Title CJ4


Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hvorfor jeg bestandig ender opp med "discontinuity" i FMS når jeg importerer en flightplan?

Dette skjer uavhengig om jeg lager den i SimBrief, Navigraph eller i fs2020 og importerer den til flyet

Gode tips mottas med takk :-))

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Det er helt vanlig, og skjer også i faktiske FMC i virkelige fly. Du må bare erstatte den raden med der det står discontinuity med neste waypoint, ved å klikke på waypointet i scratch pad og så trykke på raden der det står discontinuity slik at du limer den inn. Klick Excecute og voila, så skal du ha tettet hullene i ferdplanen.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden skrev Siggen:

Er det noen som vet hvorfor jeg bestandig ender opp med "discontinuity" i FMS når jeg importerer en flightplan?

Dette skjer uavhengig om jeg lager den i SimBrief, Navigraph eller i fs2020 og importerer den til flyet

Gode tips mottas med takk :-))

 

Dette skjer i samtlige FMS i virkeligheten også. Det må fikses manuelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden skrev Robert Hulthin:

Ny oppdatering
Working Title CJ4 v0.12.7. This version brings some post MSFS Sim Update 5 fixes.
https://www.workingtitle.aero/packages/cj4/2021/08/12/cj4-release-v0.12.7.html

For min del gikk det fra vont til verre med versjon 12.6 til 12.7 etter at jeg installerte simupdate 5. Ingenting virker i cockpit og et merkelig rosa lys i flyet etter simupdate 5/ 12.6 utgave av CJ4

WTCJ4V2.7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden skrev Flightnut:

Prøv et SU 5 kompatibelt livery

"Luftambulanse" painten skal være kompitabel, og det ble ikke bedre med default paint. Det ble enda verre. Føttene og armene til pilotene kommer ut av flykroppen

CJ4 default paint.jpg

  • Like 1
  • Haha 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...