Gå til innhold

En gledens dag .


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Hadde noen forventninger angående FM til siste oppdatering,  og må si de langt på vei har innfridd 🥰 .  Har irritert meg noe grenseløst på fly som dinglet noe håpløst urealistisk,  spesielt under litt "avanserte" manøvrer.  Her måtte jeg til DCS for å berge nattesøvnen.  Derfor var det en gledens dag å kjenne på normal rorharmoni og myke flybevegelser også i MSFS.  Er tidlig i "testprogrammet",  men de av default-flyene jeg har prøvd hittil har oppført seg eksemplarisk.  For ikke å snakke om Flying Iron Spitfire,  som nylig hadde sin egen oppdatering,  og som nå har blitt enda noen hakk mer realistisk.  Nå går det rette veien :D

 

opp1.jpg

opp2.jpg

opp3.jpg

opp4.jpg

opp5.jpg

opp6.jpg

  • Like 4
  • Haha 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Sitat

Ser ut som du er passelig opp ned fornøyd nå ja 😂😂

He he ja,  hele tilværelsen ble snudd på hodet :D .  Brukte oppned-testen da dette var vanskelig med tidligere FM ,  hvor flyene ( spesielt default-modellene) dinglet og vinglet noe fryktelig.  Nå er de blitt mer stabile og man kan faktisk beregne en manøver mer presist :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...