MagTvei Skrevet 24. mai 2021 Del Skrevet 24. mai 2021 (endret) https://flightsim.to/file/15107/swedish-scandinavian-mountains Endret 24. mai 2021 av MagTvei 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 24. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2021 Ble veldig feil på grensa, så det ble slettet hos meg igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 24. mai 2021 Del Skrevet 24. mai 2021 Det er det samme her. Trodde kanskje det var en konflikt med Finland-meshet (som ble anbefalt ikke å bruke med Norge), men jeg får en tilsvarende vegg når jeg nærmer meg jeg også... Synd med disse feilene både i tilknytning til flyplasser og som dette. Men det kommer vel kanskje en fix etter hvert - bare å melde inn feil til de som lager det 🙂 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.