Gå til innhold

Stokmarknes Skagen sluppet


Anbefalte innlegg

24 minutter siden skrev Jan Nergaard:

Tro om man skulle vente med å legge inn denne til World update 5 er installert. Den dekker vel Norge ettersom jeg forstår?

Hvorfor vente, det er to museklikk for å slette den igjen, om nødvendig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden skrev Jan Nergaard:

Tro om man skulle vente med å legge inn denne til World update 5 er installert. Den dekker vel Norge ettersom jeg forstår?

For those who missed the airports included in the Nordics World Update in June (but could be earlier) it’s gonna be EKRN Bornholm Airport, BIIS Ísafjörður Airport, ENSB Svalbard Airport, ESSA Stockholm Arlanda Airport, and EFVA Vaasa Airport.

The countries included are Denmark, Sweden, Norway, Finland, and Iceland. The Faroe Islands will be included.

 

Kun Svalbard som dukker opp for Norges del ser det ut til, så denne er det nok bare å kjøpe og installere. Jeg kjøpte alle 4 de har laget for rundt en hundrelapp pr. stk, og det var det nok verdt 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden skrev Ole-Chr Larsen:

Forstod det slik at det var trefixen Jan ville vente med. Flyplassene er supre og vel verdt 100 lappen de koster - så anbefales 🙂 

Stemmer det. Det var trefixen jeg ville vente med. Flyplassen er helt supre. Har foreløpig bare kjøpt Skagen 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...