Gå til innhold

Sim update 4 - hva kan man forvente?


Anbefalte innlegg

Ut fra hva Asobo/MS har postet selv av oppdateringer vil jeg tro at endel forbedringer rundt dette er med:

  • Skog-generering
  • Sann som kryper oppover fjellsidene
  • Værgenerering
  • Turboprop-motor
  • Noe mindre ising
  • In-game ATC
  • Økt stabilitet/CTD

Kanskje

  • Bedre AI-trafikk, kanskje også real time-trafikk
  • Bedre flightmodel propell

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har fått noen problemer etter flightsimulator ble oppdatert? Med meg så kræsjer det altså faller ut til skrivebordet hver gang jeg nærmer meg O'hare. 

Har prøvd med to forskjellige fly. Blir veeeldig treigt, med tanke på å svare ATC osv jo nærmere man kommer og plutselig faller man ut:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første skritt er å tømme Community mappen for å sjekke om det er et addon som lager problemet. Hvis alt virker da, legger du inn ett og ett addon inntil du har lokalisert det addon som skaper konflikten. 

Er det fortsatt problemer uten noen addon så kan løsningen være en reinstallasjon, men du finner mange gode råd hvis du googler litt om du vil slippe reinstallasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden skrev cptseiersten:

Simmen blir bedre og bedre😃

Enig! Herlig å se at propelldrag nå virker langt mer overbevisende enn tidligere. Omsider kan man gjøre steep approach med Caravan uten å ende opp i 170 kt. Førsteinntrykket er også at Caravan begynner å få meget god flymodell i tillegg til flere av de andre flyene. Nå gjenstår det å få på plass beta range og at propellen går i full feather når du stopper motoren. Forhåpentligvis kommer det i neste sim update da det også krever at man får mulighet til å legge inn betarange og reverse på kontrollene slik som i X-plane. Testet såvidt ut ATC, helt overfladisk. Den virker nå bede, men fortsatt er den ikke helt FAA standard. Småting i fraseologi, men dog et par irriterende ting. 

Men, alt i alt en megaoppdatering som gjør mye bra og drar oss mange hakk i riktig retning :)  

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...