Dag Baardsen Skrevet 21. mai 2021 Del Skrevet 21. mai 2021 Ut fra hva Asobo/MS har postet selv av oppdateringer vil jeg tro at endel forbedringer rundt dette er med: Skog-generering Sann som kryper oppover fjellsidene Værgenerering Turboprop-motor Noe mindre ising In-game ATC Økt stabilitet/CTD Kanskje Bedre AI-trafikk, kanskje også real time-trafikk Bedre flightmodel propell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 21. mai 2021 Del Skrevet 21. mai 2021 For min del så er det turboprop modell og propelldrag som er mest interessant. Forhåpentligvis kommer det inn litt annet snacks også. Ser frem til Q&A i neste uke 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 25. mai 2021 Del Skrevet 25. mai 2021 Da er den live... Bare å rydde Community-mappa og sette igang 🙂 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 25. mai 2021 Premium Medlem Del Skrevet 25. mai 2021 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 25. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2021 Komplett liste over forbedringer f.eks. her: https://twinfinite.net/2021/05/microsoft-flight-simulator-sim-update-4-released/ 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 25. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2021 3 timer siden skrev Frank Kristiansen: Da er den live... Bare å rydde Community-mappa og sette igang 🙂 Rydde? Hehe, har enda ikke ryddet på noen versjoner og kommet fra det med simmen i behold. Tvitvi, bank i bordet! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Chr Larsen Skrevet 25. mai 2021 Del Skrevet 25. mai 2021 (endret) Ikke mye forbedringer av skogvekst på ytterste nakne ø i hvert fall - trefixen anbefales fortsatt......... Endret 25. mai 2021 av Ole-Chr Larsen 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Chr. L Skrevet 25. mai 2021 Premium Medlem Del Skrevet 25. mai 2021 Herlig at det nå er fungerende TCAS i CJ4-en Supert å kunne følge med på trafikken på vei ned mot Bergen. Og at været gjengis litt mer realistisk på radaren. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 25. mai 2021 Del Skrevet 25. mai 2021 Hm, får konstant CTD under lasting av simmen etter oppdateringen. Er det bare jeg som sliter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Olav Skrevet 25. mai 2021 Del Skrevet 25. mai 2021 Noen som har fått noen problemer etter flightsimulator ble oppdatert? Med meg så kræsjer det altså faller ut til skrivebordet hver gang jeg nærmer meg O'hare. Har prøvd med to forskjellige fly. Blir veeeldig treigt, med tanke på å svare ATC osv jo nærmere man kommer og plutselig faller man ut:/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Chr Larsen Skrevet 25. mai 2021 Del Skrevet 25. mai 2021 Ingen problemer hos meg denne gangen. Testet med Corenado M20R og med AS CRJ-700. Virker for meg som om ATC har blitt bedre, men den ville fortsatt ha meg til å lande på ENAL 24 med 10 knop medvind...... Ellers flyter alt like bra som før oppdateringen selv med alle addon inne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Olav Skrevet 25. mai 2021 Del Skrevet 25. mai 2021 Når dere har fått problemer tidligere har dere bare reinstallert hele greia da? Kjøpte meg ny pc for formålet, så hadde ett håp om at ting skulle fungere optimalt:/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Chr Larsen Skrevet 26. mai 2021 Del Skrevet 26. mai 2021 Første skritt er å tømme Community mappen for å sjekke om det er et addon som lager problemet. Hvis alt virker da, legger du inn ett og ett addon inntil du har lokalisert det addon som skaper konflikten. Er det fortsatt problemer uten noen addon så kan løsningen være en reinstallasjon, men du finner mange gode råd hvis du googler litt om du vil slippe reinstallasjonen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 26. mai 2021 Del Skrevet 26. mai 2021 Defekt disk var problemet hos meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 26. mai 2021 Premium Medlem Del Skrevet 26. mai 2021 Ja da fungerer det dårlig 🙄 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jabrak Skrevet 26. mai 2021 Del Skrevet 26. mai 2021 Oppdatering og start gikk greit, men føler at jeg har mistet mye av detaljene i landskapet. Synes landskapet ser ut som et "tegneseriebilde" nå etter første test. Innstillinger som må endres? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 26. mai 2021 Del Skrevet 26. mai 2021 6 minutter siden skrev Jabrak: Oppdatering og start gikk greit, men føler at jeg har mistet mye av detaljene i landskapet. Synes landskapet ser ut som et "tegneseriebilde" nå etter første test. Innstillinger som må endres? Har du sjekket innstillingene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 26. mai 2021 Del Skrevet 26. mai 2021 Ser nesten ut som du har havnet i offline modus @Jabrak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 26. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2021 (endret) Ser nokså annerledes ut her, ja. Har norsk DEM20/mesh på dette bildet, men likevel. Endret 26. mai 2021 av Dag Baardsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddElviz Skrevet 26. mai 2021 Del Skrevet 26. mai 2021 Sjekk dette: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jabrak Skrevet 26. mai 2021 Del Skrevet 26. mai 2021 Takk! Det gjorde susen! Bing data/photogrammetry hadde falt ut. Innlysende nå i ettertid 🤣 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cptseiersten Skrevet 26. mai 2021 Del Skrevet 26. mai 2021 Simmen blir bedre og bedre😃 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 26. mai 2021 Del Skrevet 26. mai 2021 3 timer siden skrev cptseiersten: Simmen blir bedre og bedre😃 Enig! Herlig å se at propelldrag nå virker langt mer overbevisende enn tidligere. Omsider kan man gjøre steep approach med Caravan uten å ende opp i 170 kt. Førsteinntrykket er også at Caravan begynner å få meget god flymodell i tillegg til flere av de andre flyene. Nå gjenstår det å få på plass beta range og at propellen går i full feather når du stopper motoren. Forhåpentligvis kommer det i neste sim update da det også krever at man får mulighet til å legge inn betarange og reverse på kontrollene slik som i X-plane. Testet såvidt ut ATC, helt overfladisk. Den virker nå bede, men fortsatt er den ikke helt FAA standard. Småting i fraseologi, men dog et par irriterende ting. Men, alt i alt en megaoppdatering som gjør mye bra og drar oss mange hakk i riktig retning 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.