Gunnar Fidjeland Skrevet 19. mai 2021 Del Skrevet 19. mai 2021 Mens vi venter på oppdateringen i juni: https://flightsim.to/file/14804/norway-20m-dem-part-1-high-resolution-terrain-elevation-data-from-lidar-imaging 4 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 19. mai 2021 Del Skrevet 19. mai 2021 Plutselig dukket det opp en hel haug med disse. Østerrike, Sveits, Slovenia, Slovakia og egne versjoner for alperegionene... Me like 🙂 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Chr Larsen Skrevet 19. mai 2021 Del Skrevet 19. mai 2021 Denne DEM pakken gjorde virkelig helikopterflyvningen på Sunnmøre til en ny opplevelse! Hvis/når det kommer 10m DEM elle kanskje 1m DEM i enkelte områder blir dette helt vanvittig bra. Ikke merker jeg noe særlig på FPS helle i sakte fart med H135. Eneste problemet jeg hadde var at jeg fikk CTD når Finland DEM lå inne, så den er nå slått av.... Legger med noen screenshots fra Hjørundfjorden og Sunnmørsalpene. Molladalen Norangsfjorden med Slogen midt i mot. Norangsdalen 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 19. mai 2021 Premium Medlem Del Skrevet 19. mai 2021 Dette blir vanvittig bra! 🤩 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Chr Larsen Skrevet 19. mai 2021 Del Skrevet 19. mai 2021 (endret) Bare ett STOORT issue: Alle taxebaner og områder rundt flyplassene blir berg og dalbaner, så denne den egner seg bare til helikopterflygning 😂 Endret 19. mai 2021 av Ole-Chr Larsen 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 19. mai 2021 Del Skrevet 19. mai 2021 Del 2 er ute også nå: https://flightsim.to/file/14837/norway-20m-dem-part-2-high-resolution-terrain-elevation-data-from-lidar-imaging Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Chr Larsen Skrevet 20. mai 2021 Del Skrevet 20. mai 2021 (endret) Et par screenshots fra ENZV - tenker jeg heller venter på neste World Update fra Asobo og inntil da bruker dette 20m DEMet når jeg skal på helikoptertur.......... Endret 20. mai 2021 av Ole-Chr Larsen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 20. mai 2021 Del Skrevet 20. mai 2021 Det var noen saftige fartsdumper ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.