Gå til innhold

Skarnsundsbrua Trøndelag


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem
Den 22.5.2021 klokken 16.48 skrev MagTvei:

Veldig bra jobba! Fikser du Tromsøbruene også? 😋

Jeg vet ikke helt. Jeg er litt avventende med prosjekt inntil world update 5 for Norden kommer nå i juni iallefall Hvem vet hva asobo kaster inn av modeller. 😅

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Da er skarnsundsbrua oppdatert til v1.1. Med nattbelysning og greier. Trafikken går relativt over broa også. Men de bilene er ikke gode. 😆
En del fikset på veier og slikt. samt lagt til en god del mer liv i området.
Tilpasset nye world update 5 Nordic.

Skarnsundet bridge » Microsoft Flight Simulator

Microsoft Flight Simulator Screenshot 2021.06.19 - 19.03.10.51.jpg

Microsoft Flight Simulator Screenshot 2021.06.19 - 19.03.46.44.jpg

Microsoft Flight Simulator Screenshot 2021.06.19 - 19.05.06.05.jpg

  • Like 6
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 22.5.2021 klokken 16.48 skrev MagTvei:

Veldig bra jobba! Fikser du Tromsøbruene også? 😋

Tromsøbroen (bysiden) er kommet i Nordic update, men Sandnessundsbroen (den ved flyplassen) mangler fortsatt. Hadde tenkt å begynne på den men det blir nå ikke i dag...;) Hvis noen andre har mulighet så er den savnet for å si det slik...;)

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
5 timer siden skrev Sauron:

Tromsøbroen (bysiden) er kommet i Nordic update, men Sandnessundsbroen (den ved flyplassen) mangler fortsatt. Hadde tenkt å begynne på den men det blir nå ikke i dag...;) Hvis noen andre har mulighet så er den savnet for å si det slik...;)

Jeg må gå gjennom flyplassene jeg allerede har laget, så værsågod, jeg hakke tid nå. :-) Etter det vet jeg ikke helt. Jeg kommer til å lage en enkel modell av gamle verdal flystripe. Men det blir kun en mimreflyplass, ble etterspurt av en kar.
Ellers vet jeg ikke helt. Mye begynner jo å være laga for Norge allerede??! Finnes vel kanskje noen flere broer som kunne vært laga?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...