Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 18. mai 2021 Premium Medlem Del Skrevet 18. mai 2021 Da har jeg nettopp lagt ut skarnsundsbrua på flightsim.to. Ikke noe mesterverk kanskje, men den er nøyaktig i forhold til real world specs. Morsomt prosjekt. 🙂 Håper den kan flys under også da. 🤣 Happy flights folks! Skarnsundet bridge » Microsoft Flight Simulator 5 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Aalberg Skrevet 19. mai 2021 Del Skrevet 19. mai 2021 Kjempeflott ble den, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 19. mai 2021 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 19. mai 2021 Takk for det. Skal være en nøyaktig modell. 45 meter seilingshøyde, 208 kabler. Tårna er 152 meter høye. Lengste spenn 530 meter osv... 🙂 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 22. mai 2021 Del Skrevet 22. mai 2021 Veldig bra jobba! Fikser du Tromsøbruene også? 😋 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 25. mai 2021 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 25. mai 2021 Den 22.5.2021 klokken 16.48 skrev MagTvei: Veldig bra jobba! Fikser du Tromsøbruene også? 😋 Jeg vet ikke helt. Jeg er litt avventende med prosjekt inntil world update 5 for Norden kommer nå i juni iallefall Hvem vet hva asobo kaster inn av modeller. 😅 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 25. mai 2021 Del Skrevet 25. mai 2021 Godt poeng, noe må jo komme av modeller, det blir jo ingen nye flyplasser her på fastlandet! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 19. juni 2021 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 19. juni 2021 Da er skarnsundsbrua oppdatert til v1.1. Med nattbelysning og greier. Trafikken går relativt over broa også. Men de bilene er ikke gode. 😆 En del fikset på veier og slikt. samt lagt til en god del mer liv i området. Tilpasset nye world update 5 Nordic. Skarnsundet bridge » Microsoft Flight Simulator 6 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 20. juni 2021 Del Skrevet 20. juni 2021 Er det dette som kalles "flybridge"? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 20. juni 2021 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 20. juni 2021 7 timer siden skrev Dag Baardsen: Er det dette som kalles "flybridge"? LoL! Ja jeg har spekulert på det samme. Det er litt flybridge ja tror jeg. 😆🤣 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 20. juni 2021 Del Skrevet 20. juni 2021 Fineste flybridgen jeg har sett, i alle fall 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sauron Skrevet 21. juni 2021 Del Skrevet 21. juni 2021 Den 22.5.2021 klokken 16.48 skrev MagTvei: Veldig bra jobba! Fikser du Tromsøbruene også? 😋 Tromsøbroen (bysiden) er kommet i Nordic update, men Sandnessundsbroen (den ved flyplassen) mangler fortsatt. Hadde tenkt å begynne på den men det blir nå ikke i dag...;) Hvis noen andre har mulighet så er den savnet for å si det slik...;) 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 21. juni 2021 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 21. juni 2021 5 timer siden skrev Sauron: Tromsøbroen (bysiden) er kommet i Nordic update, men Sandnessundsbroen (den ved flyplassen) mangler fortsatt. Hadde tenkt å begynne på den men det blir nå ikke i dag...;) Hvis noen andre har mulighet så er den savnet for å si det slik...;) Jeg må gå gjennom flyplassene jeg allerede har laget, så værsågod, jeg hakke tid nå. :-) Etter det vet jeg ikke helt. Jeg kommer til å lage en enkel modell av gamle verdal flystripe. Men det blir kun en mimreflyplass, ble etterspurt av en kar. Ellers vet jeg ikke helt. Mye begynner jo å være laga for Norge allerede??! Finnes vel kanskje noen flere broer som kunne vært laga?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 21. juni 2021 Del Skrevet 21. juni 2021 (endret) Hadde vært fint med en mimrestripe på ytterste SV delen av Fornebu også 😋, Står igjen en liten bit av den bare nå. Endret 21. juni 2021 av MagTvei 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.