Gå til innhold

Get your FPS back


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Jeg har aldri fløyet hverken inn eller ut av Charles de Gaulle, før i dag etter denne oppdateringen, delvis på grunn av hva folk har rapportert av stutter fest fra området. Har imidlertid hatt problemer med multiplayer siden siste WU, det hakker noe voldsomt selv rundt småflyplasser, særlig om andre på nettet benytter addon-liveries, noe mange så klart gjør. Med denne patchen ser problemene ut til å være delvis så godt som borte (biittelitt stutter i Paris må man vel regne med selv med super-PC), så takk for tips!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har windows 10 home 2004 edition og valgte denne linken fra listen hans.

2021-04 forhåndsvisning av samlet oppdatering for windows 10 version 2004 for x64-baserte systemer (KB5001391)

fikk feilmelding :  "the update is not applicable to your computer"

Jeg sjekket over det hele mener jeg og fant ikke at jeg har denne kb updaten fra før.

 

Takker for forslag.

Endret av Harry
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 28.5.2021 klokken 17.26 skrev Harry:

Har windows 10 home 2004 edition og valgte denne linken fra listen hans.

2021-04 forhåndsvisning av samlet oppdatering for windows 10 version 2004 for x64-baserte systemer (KB5001391)

fikk feilmelding :  "the update is not applicable to your computer"

Jeg sjekket over det hele mener jeg og fant ikke at jeg har denne kb updaten fra før.

 

Takker for forslag.

Fant du ut av en måte å få til denne? Har samme versjon som deg og opplever det samme.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 13.6.2021 klokken 0.24 skrev thomassonor:

Fant du ut av en måte å få til denne? Har samme versjon som deg og opplever det samme.

 

Hei og nei jeg har ikke funnet noe mer ut av det. Begynner å bli flere trylletriks der ute som gir forskjellige "følelser" av mer fps. Noen mener det og andre sier det ikke funket. Minner meg litt om gamle dager med tweaking av fsx hvor noen sverger at de så en eller flere fps hvis de gjorde slik og slik. Så nylig en videosnutt av en som mente å reinstallere msfs ville gjøre underverker. Han var nesten i fyr og flamme for det virker som dette var bra saker så i neste øyeblikk så var det kanskje ikke det likevel. Antar at jeg må bytte ut 2070 super med 3080 ti eller 3090 for å få skikkelig gang på msfs og vr og ikke jakte på spøkelser fordi noen mente de kunne ane en fps her og der. Savner ikke de gamle fsx dagene hvor man tweaket mer enn man flydde.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...