Premium Medlem christerE Skrevet 1. mai 2021 Premium Medlem Del Skrevet 1. mai 2021 når jeg logger meg in i MSFS og går in i content manager så ligger alle de filene fra community mappen som not installed .men jeg får ikke aktivert de?. har vart bra til jeg installerte den siste hotfix.har også prøvd og fjernet filerne fra community og lagt in de på nytt uten hell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 1. mai 2021 Premium Medlem Del Skrevet 1. mai 2021 Ikke noe å bry seg om alt virker blir fixet i neste oppdatering så jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem christerE Skrevet 1. mai 2021 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 1. mai 2021 ok ,hvor kan man lese de? Takk Robert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 1. mai 2021 Premium Medlem Del Skrevet 1. mai 2021 I forumet finner en en del svar på det meste https://forums.flightsimulator.com/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem christerE Skrevet 1. mai 2021 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 1. mai 2021 Takk 🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem christerE Skrevet 1. mai 2021 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 1. mai 2021 da får jeg ikke brukt Flybywire -arcraft-a320-neo☹️ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.