Gå til innhold

Hva gjør jeg nå - Prepard3D vs FS2020


Anbefalte innlegg

Hei alle,

Jeg har stilt dette spørsmålet tidligere, men..... Etter å ha lest mye negativt om FS2020 under/etter lanseringen høst 2020 så er jeg i tenkeboksen nok en gang. Jeg har forståelse for

at software må få sette seg, og at det blir nok bugs i starten(lansering) Hva er status nå? Jeg holder fortsatt på m in P3D og Saitek thrott/yoke. Leser nå, og ser (proffene) i dette forumet

er mer entusiastiske nå enn tidligere i år ? Jeg trener IFR prosedyrer på norske flyplasser, og tar meg en VFR tur av og til. Jeg ønsker å investere i honeycomb alfa og bravo + FS2020 !

Er det tiden nå ? Jeg har ikke voldsomt med krutt i PC, men jeg har en som dekker minimumskravet og litt til. 

Mvh. Petter Kr. Saltnæs

omen.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med det oppsettet du har idag så tror jeg du kommer til å slite med MSFS. Skal du få fult utbytte av MSFS må du nok oppgradere pcen evt. kjøpe ny. Hvis det ikke er aktuelt så vil jeg anbefale P3D 4.5 eller X-plane. Største problemet med MSFS per dags dato er mangel på 3. parts fly fra f.eks PMDG, A2A, Majestic mf. Dette vil komme fremover da det tar tid å produsere til en helt ny sim. Nå vet ikke jeg hvilket nivå du er på, men skal du drive med IFR flyging med passasjerfly så er det P3D 4.5 eller X-plane som gjelder grunnet mangel på slike fly til MSFS. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...