Gå til innhold

Bell 47


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Blir definitivt spennende. Ikke verst pris heller. For 30 dollar mener jeg at flyegenskapene bør være mer enn bare hakket bedre enn den gratis Airbusmaskinen ;) Som strengt tatt allerede har ganske imponerende simulering til å være et gratisinitiativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var første heli jeg så noensinne, i TV serien "Skippy" 60/70 tallet. Artig å endelig fly det selv. Take - *oooff* gikk sånn noenlunde, svetten haglet i cruise om jeg kan kalle det cruise. Fikk det ned på bakken igjen uten å spre metall og kroppsdeler over hele ENCN, et helt annet sted enn planlagt, hurraa😂

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Sitat

TV serien "Skippy" 60/70 tallet. Artig å endelig fly det selv

:D.... æ så også på "Skippy" og "M.A.S.H" og har noen vage minner om Bell-47 i Luftforsvaret,  så denne nykomlingen måtte man selvsagt prøve.  Litt uvant til å begynne med,  men etter hvert ble den riktig så morsom å ratte.  Perfekt for sakte sightseeing :)  

heli1.jpg

heli1B.jpg

heli2.jpg

heli3.jpg

heli4.jpg

heli5.jpg

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...