Gå til innhold

Custom fuel truck for airport services


Anbefalte innlegg

Har endelig fått et gjennombrudd ved hjelp av de nye airportservices eksemplene i SDK og har en tidlig prototype på egen fuel truck. Er dette noe som er verdt å satse videre på selv om man antakelig ikke får hengeren til å svinge fritt?

Har fortsatt ikke funnet noen mulighet for definere generell kjøretøytrafikk (ambienttraffic) for spesifikke flyplass ICAO koder, men services ser ut til å kunne fungere ved å lage et worker script for hver service for hver flyplass.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpet er å få den inn i asset pack hvis det fungerer godt nok. Planen er å flytte alle flyplassene mine over til å bruke assetpacken for å gjøre det litt enklere for meg selv. 

Noen steg nærmere målet. Rotasjon på alle hjul er på plass etter bare 6 timer. Hadde vært kjekt med litt dokumentasjon på animasjoner. Sving på tankhengeren er koblet til animasjonen for styringen, siden det ser ut som bare bagasjetraller støtter tilhengerfysikk. Vil gjerne ha ærlige meninger på om det ser ok ut.

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For testing: slettet

Dette er kun oppdatering av noen filer til Bodø som ligger på flightsim.to. Kopier AirportServices og SimObjects mappene inn i bodømappa og erstatt det som er der. 

Jeg er ikke 100% fornøyd med hvordan halen flyter frem og tilbake, men det er det beste kompromisset jeg får til. Jeg synes ikke det ser bra ut når bilen er stiv heller, fordi den er så lang.

Last inn på bodø og tilkall fuel truck fra vanlig radiomeny.

Mottar gjerne tilbakemeldinger før jeg inkluderer den i noe.

edit: mangler en fil. oppdatering om et øyeblikk

Endret av Kjetil Garpestad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...