OddElviz Skrevet 22. april 2021 Forfatter Del Skrevet 22. april 2021 Og så gikk strømmen et øyeblikk.... Akkurat når jeg så lysa fra Rygge......😦😭 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddElviz Skrevet 22. april 2021 Forfatter Del Skrevet 22. april 2021 Takk for turen Robert 🙂 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 22. april 2021 Premium Medlem Del Skrevet 22. april 2021 Kastet ut igjen men så like svart ut på været hos meg og 😉 Her er bildene jeg fikk i dag for de som ikke orker hele streamen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddElviz Skrevet 22. april 2021 Forfatter Del Skrevet 22. april 2021 Brua over storebelt, er det en addon? Jeg så fint lite til den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 22. april 2021 Del Skrevet 22. april 2021 1 minutt siden skrev OddElviz: Brua over storebelt, er det en addon? Jeg så fint lite til den. https://flightsim.to/file/11696/oresund-bridge-denmark-sweden 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddElviz Skrevet 22. april 2021 Forfatter Del Skrevet 22. april 2021 (endret) Brukte du ikke liveweather? Ingen snø i alpene... Den var forøvrig helt på trynet med været nord for Gøteborg, men jeg liker en overraskelse en gang i blant. Bare ikke strømbrudd. Mange timer flyving avsluttet på den måten... Jeg ble helt matt.... Endret 22. april 2021 av OddElviz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 22. april 2021 Premium Medlem Del Skrevet 22. april 2021 Jo hadde live weather i the Alps Riktig med broa @Dag Baardsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.