Gå til innhold

FSUIPC7: Hold vs. pressed button


Anbefalte innlegg

Mulig dette spørsmålet er blitt stilt og svart før på forumet men jeg fant ikke noe om det...

Jeg lurer på om det lar seg gjøre å binde den samme knappen på f.eks. HC Bravo til to ulike funksjoner. Jeg ønsker at når jeg trykker på knappen "AUTO PILOT" så skrur den av og på autopiloten, naturligvis (såpass får jeg til). Samtidig ønsker jeg at når jeg holder inne samme knappen så skrur den av og på yaw damper. Trykker, så gjør den en ting. Holder inne, så en annen ting. Har fått dette til via RSmapper, men ønsker altså å gjøre dette via FSUIPC. Av det jeg har klart å tolke ut i fra manualen så må jeg inn i .INI filen og rote, men ble ikke klokere på det.

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer at dette gjøres i ini filen. Du legger inn en linje som beskriver den andre funksjonen samme knapp skal gjøre. Jeg har det selv på PTT der samtidig som den aktiverer tx for vPilot, så muter den også discord. 
Paste inn ini her og fortell hvilken key shortcut du har på yaw damper så skal jeg hjelpe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...