Gå til innhold

MSFS2020 update 1.15.7.0


Anbefalte innlegg

Så var den her. Leser på flere av nettsteder at oppgraderingen har vært tornefull! Selv trodde jeg også at at installeringen gikk i "loop", men ved å følge med på pakke versjonene ser jeg at det går framover!! Installasjonen tok VELDIG lang tid, men resultatet ser ut fantastisk ut! Selv om jeg har måttet skru ned mine grafiske innstillinger ( har enda GTX 980), fungerer det forbausende bra synes jeg. Men det er en stor oppgradering, nærmere 22gb mener jeg å ha lest.

Ser at mange på nettet plages med mange ulike ting. Det er leit, men synes at Microsoft her får urettmessig mange negative rapporter. Tross alt har vi her fått en utrolig sim med et vell av muligheter - og et utall av gratis fly, sceneries og tools. Har vi glemt hvordan det var i gamle dager? Den eneste klagen jeg ser er rettferdig er poenget med obligatorisk nedlastning av nye oppdateringer. Krever selvsagt stor lagringskapasitet.

Hører gjerne andres erfaringer! I mellomtiden kan vi jo sammen se Microsofts sin egen video: https://www.youtube.com/watch?v=S2xvYHQAI7w. Det ser da fantatsisk ut? Enjoy!

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk trøbbel - CtD- gjentagne ganger het til jeg fjernet A32NX (v. 0.5.4.).
Da hadde jeg også fjernet jeg alle linkene fra community-mappen. Fort og greit med MSFS addons Linker. 
Da fikk jeg oppdateringen i gang. La inn igjen linkene via MSFS Addons.
Har ikke lagt inn A32NX enda.
Fungerer så langt glitrende 😅   

image.png

Screen Shot 04-15-21 at 04.29 PM.JPG

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble det første reinstallering.. Selv etter å ha fjernet absolutt alt i Community (Addons Linker) var det CTD ved oppstart.
Burde nok ha tømt Community folderen før oppgradering, kanskje har den første krasjen ødelagt filer/linker.

Her snakker vi uansett om en feil Asobo visste om eksisterer, og at mange kontrollere/addons/plugins bruker .wasm moduler.
Misunner ikke de som satt og så på mens en pålagt oppgradering på 22GB var i ferd med å radbrekke simulatoren deres.

Dette er på vei til å bli en herlig simulator, men skulle ønske man fikk lov å vente med oppgradering noen uker så man slipper pålagte pauser mens det debugges.

image.png.46d07785f67dcd2b8f15b2b94325f26e.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...