Gå til innhold

Grafikkinstillinger ved utvikling.


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Har ikke sett noen som skriver om dette. Men hva bruker dere som utvikler, når dere jobber i simmen?
Jeg ser ikke noe poeng i å tyne grafikkort mens man utvikler. Det får kjørt seg nok ved simming. Så jeg har satt de fleste instillinger på medium, eller også low. Samt at jeg stagger framelimiter på 30 FPS.

Det eneste jeg har høyere er som vist på bildet. Terrain level of detail og terrain vector data. Dette  er vel det viktigste for at sceneryene passer de fleste andres instillinger i ofrhold til terrengformasjoner LOD?!
Hva mener dere om dette? Noen meninger?

 

MSFS dev graphics settings.jpg

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker samme instillinger som ellers, Ultra med Terrain og Object Level of detail på 100. Pcen er fin varmeovn på kontoret.

I den oppdaterte sdk dokumentasjonen anbefales det High dersom man skal teste LOD på egne modeller, siden det visstnok er det som gir uskalerte minSize verdier på LOD'ene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...