Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 14. april 2021 Premium Medlem Del Skrevet 14. april 2021 Har ikke sett noen som skriver om dette. Men hva bruker dere som utvikler, når dere jobber i simmen? Jeg ser ikke noe poeng i å tyne grafikkort mens man utvikler. Det får kjørt seg nok ved simming. Så jeg har satt de fleste instillinger på medium, eller også low. Samt at jeg stagger framelimiter på 30 FPS. Det eneste jeg har høyere er som vist på bildet. Terrain level of detail og terrain vector data. Dette er vel det viktigste for at sceneryene passer de fleste andres instillinger i ofrhold til terrengformasjoner LOD?! Hva mener dere om dette? Noen meninger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 14. april 2021 Del Skrevet 14. april 2021 Jeg bruker samme instillinger som ellers, Ultra med Terrain og Object Level of detail på 100. Pcen er fin varmeovn på kontoret. I den oppdaterte sdk dokumentasjonen anbefales det High dersom man skal teste LOD på egne modeller, siden det visstnok er det som gir uskalerte minSize verdier på LOD'ene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 14. april 2021 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 14. april 2021 Aha. Den er grei. 🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.