Kjetil WombiiActual Skrevet 14. april 2021 Del Skrevet 14. april 2021 Coloration på apron, taxiway og runway har sluttet å fungere i scenery editor for meg. Gjelder dette for dere andre også, eller er det bare hos meg endring av farge ikke har noen effekt? apron -> properties -> enable coloration Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 20. april 2021 Forfatter Del Skrevet 20. april 2021 Jeg fant akkurat løsningen, så legger den igjen her til neste gang. Hadde slått av "Airport coloring" under devmode options -> Airports. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 21. april 2021 Del Skrevet 21. april 2021 Visste ikke at det var en opsjon engang. Tror jeg hadde lett en stund etter den der... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 21. april 2021 Forfatter Del Skrevet 21. april 2021 Var ikke klar over det jeg heller. Har prøvd i en uke å slette alle mulige midlertidige filer, cache og instillinger. Testet MSFS på en laptop og så at testsirklene mine fungerte der, så kom på at jeg kunne gå gjennom dev options og se om det var noe som så annerledes ut mellom pcene. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.