Gå til innhold

Nvidia Surround - for deg som har flere enn en skjerm


Dag Baardsen

Anbefalte innlegg

  • Full Member

Som jeg har fortalt flere ganger på forumet så hjelper jeg Grenland Flyklubb med en ny simulator, som vi har bygd opp med bla. Virtualfly G 1000 skjermer. Vi har også kjøpt tre 50’ tv er som vi skal bruke til det visuelle, men foreløpig har vi bare en fungerende. Det diskuteres nå hvordan vi kan få alle tre skjermene til å fungere. Slik jeg forstår det så støtter ikke FS2020 tre skjermer med ulike view enda, men at en kan bruke Nvidia Surround for å utvide viewet til tre skjermer,  og at dette blir som en Tripplehead to go løsning.  Vi har en digital Tripplehead to go, men den har bare dvi kontakter, og er vel en dårligere løsning enn Nvidia Surround?  Vil vi kunne oppnå å få til noe mer hvis vi intallerer et grafikkkort til og velger en løsning hvor vi kjører G1000 skjermene på et kort og det visuelle på simulatoren på det andre? Håper noen datakyndige forstår hva jeg mener og kan gi oss noen gode råd.

Tor Arild Danielsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...