Gå til innhold

Development Update


Anbefalte innlegg

Hm, var ingen voldsom økning i performance og FPS hos meg. +/- 10fps. Knapt nok det. Ser at det er issues med wake animasjon etter flyet når man lander på vann. Vannfysikken trenger sårt en oppdatering, så håper dem gjør noe med det etterhvert. Ellers en fin update, men hos meg krasjer simmen om jeg bruker dev mode til å bytte flytype. Det gjorde den ikke før. Ellers ser det ut til at dem har fikset p-factor for nå må man bruke rudder i climb. Veldig bra! :) Bug med forsinkelse i throttle og throttle animasjon ser også ut til å være fikset. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Jeg holder på å laste ned updaten nå. Men må si jeg er forvirret?! Noen anmeldere viser dobling av fps, mens andre melder om omtrent ingen forskjell??! WTF? Hva er det da!

Jeg mistenker at de som anmelder 4K oppløsning sliter mest med økning i fps. De som anmelder 1080 eller 1440p ser ut til å ha mye høyere økning i flyt og fps.

Eller er det noe jeg tror kanskje. 🤔

Det skal bli spennende å se iallefall jeg kjører 3440x1440p.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden skrev Kjetil Håvan:

Jeg holder på å laste ned updaten nå. Men må si jeg er forvirret?! Noen anmeldere viser dobling av fps, mens andre melder om omtrent ingen forskjell??! WTF? Hva er det da!

Jeg mistenker at de som anmelder 4K oppløsning sliter mest med økning i fps. De som anmelder 1080 eller 1440p ser ut til å ha mye høyere økning i flyt og fps.

Eller er det noe jeg tror kanskje. 🤔

Det skal bli spennende å se iallefall jeg kjører 3440x1440p.

Kjører samme oppløsning som deg. Ser flere på MSFS forumet melder om liten økning i fps så mulig noe er feil. Kjører jo smooth så skal ikke klage sånn sett, men hadde jo sett for meg en mer markant økning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

https://www.flightsimulator.com/august-19th-2021-development-update/

In order to ensure that World Update 6 reaches a very high level of quality, we have decided to move back the release date to September 7th. We are very excited about this update as it features many enhancements to the region, including new aerials and elevation maps, new photogrammetry cities, 4 hand-crafted airports , nearly 100 POIs and new discovery flights, landing challenges, and bush trips. It’s a ton of content and we want to make sure that it will be great. In the meantime, here are some highlights from the World Update 6 release notes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden skrev Ole Eivind Moen:

Hei.

Nå har installation manager stått og gått uten å komme noe lenger,går bare i loops. Det er snakk om 1.19.9.0 

Er det noen som har noen forslag om hva jeg kan gjøre for å få lastet ned denne updaten? 

Sjekk om det ligger noen "løse filer" i FS\Official\OneStore mappen. Filer som ser ut som deler av en nedlasting. Slett i så fall disse og start oppdateringen på nytt.

Slett IKKE noen av mappene i OneStore...

Evt. tøm også Community-mappen (gi den et nytt navn) før du starter oppdatering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden skrev Ole Eivind Moen:

Hei.

Nå har installation manager stått og gått uten å komme noe lenger,går bare i loops. Det er snakk om 1.19.9.0 

Er det noen som har noen forslag om hva jeg kan gjøre for å få lastet ned denne updaten? 

Stopper den på en spesifikk fspatch fil og går tilbake noen prosent og prøver igjen? De to siste oppdateringene har jeg vært i den situasjonen. De filene lastes ned i \official\onestore\ mappa til hele batchen er klar og pakkes så ut før neste del begynner. Jeg tok alt-f4 for å lukke msfs, slettet de filene den sto fast på, startet pc på nytt og startet msfs igjen. Dette måtte jeg gjøre flere ganger. Gjøres på eget ansvar, da jeg har hørt om at folk har endt opp med reinstallering av msfs.

edit: som Frank akkurat skrev: ikke slett mappene i onestore, kun de løse fspatch filene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden skrev Trond Johan:

Hei

Noen her som kan fortelle meg hvorfor G1000 er blitt slik? små flekker som blir mindre etterhvert som man zoomer ut, større og til slutt firkantede linjer som på bildet... Litt irriterende spør du meg 

Hadde noe lignende før siste oppdatering - normalt nå. Grå bokser omtrent over alt. Har du oppdatert G1000 via Content Manager? Evt. fjern den og legg den inn på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden skrev Frank Kristiansen:

Hadde noe lignende før siste oppdatering - normalt nå. Grå bokser omtrent over alt. Har du oppdatert G1000 via Content Manager? Evt. fjern den og legg den inn på nytt.

Hei

Det har jeg gjort men ikke noe resultat av den grunn. Ja, innstallert via content manager

 

 

3 timer siden skrev Frank Kristiansen:

Hadde noe lignende før siste oppdatering - normalt nå. Grå bokser omtrent over alt. Har du oppdatert G1000 via Content Manager? Evt. fjern den og legg den inn på nytt.

Hei

Noen her som kan fortelle meg hvorfor G1000 er blitt slik? små flekker som blir mindre etterhvert som man zoomer ut, større og til slutt firkantede linjer som på bildet... Litt irriterende spør du meg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

https://fselite.net/content/microsoft-flight-simulator-world-update-8-sees-minor-delay/

 

Taking to their social accounts and forums, the Microsoft Flight Simulator team said that the delay was due to recent events within the world of aviation. The new release date for World Update 8: Iberia is now Thursday, March 24th @ 09:00z.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...