Gå til innhold

Donering til Flightsim.no 2021 - Giveaways


Geir Teigo

Anbefalte innlegg

Som jeg nevner i videoen skal disse varene gis bort til ivrige donorer og ikke selges i rett forstand. Dere har vært super-rause i årene som har gått og vi føler at vi på ett eller annet vis må vise vår takknemmelighet og gi dere noe tilbake.
Vi skal gjøre regnestykket og komme frem til en måte å verdsette donasjoner med gaver for visse beløpsgrenser, men vi har ikke sett på faktura og gjort regnestykket enda.

Jeg skal ta enkeltbilder i bedre kvalitet og god lyssetting en dag jeg får sol i stua. Oppdaterer første post med hvordan dere kan sikre dere de enkelte gavene når regnestykket er gjort.
Som vanlig går alle midler direkte tilbake til driften av nettsted og forum, og blir det overskudd har vi en ide om hvordan vi får delt dette tilbake også.
Sitt på lommeboka noen dager til, så kommer det snart mer info.

  • Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Geir Teigo endret tittelen til Donering til Flightsim.no 2021 - Giveaways
  • Geir Teigo pinned, og featured this emne

Skjorte, kopp og caps er laget og levert av AtelieDeArt: www.rhulthin.com

Vi har 30 av hver og sender til de som donerer i år så langt det rekker. 
T-skjorter har vi i størrelser M/L/XL.

Vi deler ut som følger:

doneringsbeløp 200 - 1 valgfri
doneringsbeløp 350 - 2 valgfri
doneringsbeløp 450 - alle 3

Porto og pakke for forsendelse er inkludert innen norge. 

Det er naturligvis mulig å donere mindre beløp og alle bidrag teller. Dere som har autortrekk på f.eks. 20,- pr. mnd motter også gave.

Info om vipps og PayPal finner dere her: https://www.flightsim.no/donering/
Husk å oppgi adresse og evt. skjortestørrelse i tekstfelt ved donering!

 

 

8E5EBBAE-216E-456C-9069-24D559979A1B.jpeg
 

3C805918-7973-4D7A-AB3C-CB303C4990FA.jpeg

CAA8FA01-00C2-432E-BF1E-FF0BAB985B83.jpeg

401D71D7-4E89-4690-A590-0B27980945CA.jpeg

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det strøymer på!!! Takk til alle og enhver.

Staples i Ski har fremdeles stengt og jeg trenger en haug med pakker og konvolutter før jeg får avgårde første batch.
Holder dere oppdatert her, men dere må være snill å sende adresser, hva dere ønsker i retur og evt. skjortestørrelser.

Ha en fin helg

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Update: Har ikke lykkes å komme meg til en Staples-butikk for å kjøpe inn all embalasjen for posting av gaver, men nå er de bestilt på nett og forventes til postkontoret tirsdag.

Etter all sannsynlighet sender jeg første batch ut onsdag/torsdag neste uke

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

Vi har 30 av hver og sender til de som donerer i år så langt det rekker. 
T-skjorter har vi i størrelser M/L/XL.

Vi deler ut som følger:

doneringsbeløp 200 - 1 valgfri
doneringsbeløp 350 - 2 valgfri
doneringsbeløp 450 - alle 3

Komisk, man skal donere penger for å få en vare, men det er ikke salg fordi man kaller det "å donere"?

 

 

  • Confused 2
  • Sad 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
15 timer siden skrev Tom Knudsen:

Komisk, man skal donere penger for å få en vare, men det er ikke salg fordi man kaller det "å donere"?

 

 

Den synes jeg var unødvendig Tom.

Teigo har valgt sin måte å premiere medlemmer som har valgt å støtte forumet økonomisk.

Det synes jeg du skal respektere uten å komme med sure oppgulp.

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig vi kunne kallt det medlemskap og velkomstgave eller noe i den duren. Cluet er at vi ikke driver butikk og som nevnt tidligere, har lyst å gi noe tilbake. Dere har vært gavmilde i alle år, så pengene til driften hadde nok kommet inn uansett. 
samlet sett koster hver item ca 150 ferdig sendt, så en donasjon på 200 i år gir 50,- i kassa. Donasjon på 500 gir 150 i kassa. 
Kunne gjort dette på gamlemåten og kommet like godt ut, men dette er gøyere😁

Om dere ikke liker det, så kjør på som free riders. No prob. Om dere vil kalle det butikk så er det greit og, men se det litt i konteks

  • Like 5
  • Thanks 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...