northernpilot Skrevet 10. april 2021 Del Skrevet 10. april 2021 Hei, En ny samletråd der vi lister opp ideer til visuelle landemerker, som kan være til inspirasjon for dyktige utviklere her på vårt forum å vekke til liv. I denne omgang med fokus på Viken, som er nokså stort. Intensjonen er å få frem alt som er gjenkjennelig i områdene - enten man vanligvis legger merke til dette som pilot, i baksetet på et fly eller at du føler det er såpass vesentlig og relevant, at det burde inkluderes. 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
northernpilot Skrevet 10. april 2021 Forfatter Del Skrevet 10. april 2021 Jeg lister ned noen av de tingene jeg personlig ønsker å se. Lillestrøm Thon Hotell og byggene i nærheten Togstasjon Bussterminal Åråsen stadion Atomreaktoren (som nå er under dekomissjonering) på IFE Lørenskog Haukåsen (med faktisk modell og bilder.) Skibygget på Lørenskog. A-hus med bygg, helipad og pipene. Røverkollen tårn Losby Gård Oslo: Tryvannstårnet Oslo helikopterplass, Taraldrud Tusenfryd I tillegg hadde Marker Vindmøllepark v/ Ørje vært svært interessant å få til! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 10. april 2021 Del Skrevet 10. april 2021 Molde Bolsøybrua Tusten skianlegg, spesielt toppen Rica "Seilet" Romsdalsmuseet Domkirka Varden og hoppbakken Kristiansund "Hollywood" Alle bruene Nordlandet kirke Viadukten Vågen Vanndamman 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Hans Erik Bye Skrevet 11. april 2021 Premium Medlem Del Skrevet 11. april 2021 Slenger meg på litt her... Nå siden Kjeller har blitt så fin, hadde vært utrolig artig om Lillestrøm hadde blitt fotorealistisk slik som Hamar og Ålesund 🤩😇 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 11. april 2021 Del Skrevet 11. april 2021 1 time siden skrev Hans Erik Bye: Slenger meg på litt her... Nå siden Kjeller har blitt så fin, hadde vært utrolig artig om Lillestrøm hadde blitt fotorealistisk slik som Hamar og Ålesund 🤩😇 Hehe, har faktisk vært inne på det flere ganger i prosessen med å lage flyplassen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 11. april 2021 Del Skrevet 11. april 2021 (endret) Slenger meg påBodø -Aspmyra Stadion -Linken -Stormen, samt høyhusene i sentrum -Nordlandshallen -Saltstraumbrua (så først i etterkant at det var Viken) Endret 11. april 2021 av Kim Kristensen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 11. april 2021 Del Skrevet 11. april 2021 Problemet med Lillestrøm er at det ikke finnes 3D-versjon av dette på Google Maps, i motsetning til Hamar og Ålesund. Trådstarter må gjerne fjerne mitt innlegg ang. Møre og Romsdal - så dette med Viken litt seint 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SurfVR Skrevet 15. april 2021 Del Skrevet 15. april 2021 Synd med mangelfull 3D fra Google... Vet ikke helt om det da er mulig å få til noe god scenery på en relativt enkel måte, men jeg tenker at kjennemerker som Åråsen stadion og Skedsmohallen er naturlige steder å begynne på, i og med at de ligger tett på approach til ENKJ 😊 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 15. april 2021 Del Skrevet 15. april 2021 og LSK hallen 😀 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Chr. L Skrevet 15. april 2021 Premium Medlem Del Skrevet 15. april 2021 Det utvidete Viken: Skulle gjerne sett Vestfoldkysten i ny skrud. Borreparken, Slottsfjellet, Karljohansvern, Skjærgården m. Verdens Ende. Det blir fint med bedre terrengmodellering av Norden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.