Gå til innhold

Lunefull muskelbunt.


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Tok meg en "langtur" med Milviz-bølla fra Torp til Kjevik.  Herlig startprosedyre,  oppvarming og taksing,  men litt mer villstyring når det kommer til take off.   Her må man vise hvem som er sjefen,  og holde stramme tøyler,  til hjulene er inne og den roer seg med riktig trim.  Resten er ren nytelse i brutal styrke og vakker utsikt :D .

co1.jpg

co2.jpg

co3.jpg

co4.jpg

co5.jpg

co5B.jpg

co6.jpg

co7.jpg

co8.jpg

co9.jpg

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Sitat

Gir den deg så mye arbeid? Trodde den oppførte seg høvelig pent som andre Amerikanske jagere,

He he,  amerikanske jagere oppfører seg ikke pent  (  kanskje i War Thunder.....? ),  her er det mye å passe på,  og når realismen begynner å bli såpass bra,  må man belage seg på noen overraskelser  :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Du kan så si :D ,  det er vel et forsøk på å gi flyene et autentisk preg av WW2.  På de fleste bildene fra den tiden,  ser flyene ganske hærja ut.  Milviz  har også noen polerte utgaver,  men ingen "restaurerte" Corsair .    Nå er jeg veldig spent på når vi får Corsair i DCS  ;) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden skrev Ernst K.Furuhatt:

He he,  amerikanske jagere oppfører seg ikke pent  (  kanskje i War Thunder.....? ),  her er det mye å passe på,  og når realismen begynner å bli såpass bra,  må man belage seg på noen overraskelser  :D 

Alt er relativt, de Amerikanske jagerne jeg har vært borti har vært mer utfordrende enn Hawker Hurricane, men syns Amerikanerne er relativt forutsigbare, og mer tilgivende enn f.eks. noen Russiske fly som har en ekstrem tourqe. Men jo WT simulerer ikke det heftigste av systemer, men mye er med.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden skrev Ernst K.Furuhatt:

Du kan så si :D ,  det er vel et forsøk på å gi flyene et autentisk preg av WW2.  På de fleste bildene fra den tiden,  ser flyene ganske hærja ut.  Milviz  har også noen polerte utgaver,  men ingen "restaurerte" Corsair .    Nå er jeg veldig spent på når vi får Corsair i DCS  ;) 

Leatherneck, de som laget MiG-21- og Christen Eagle-modulen har holdt på med en Corsair en god stund nå, så får håpe den ikke er så veldig langt unna.

No photo description available.

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...