Jan Nergaard Skrevet 5. april 2021 Del Skrevet 5. april 2021 Noen som vet hvordan jeg kan finne ut om jeg kjører simen i online eller offline modus? Her om dagen kom det plutselig melding opp at jeg hadde får lav netthastighet til å kjøre i online mode, så simen ble satt i offline mode. Synes det hørtes veldig rart ut. Jeg har bredbåndhastighet 300/300. Har hatt en stabil netthastighet på simen siden dagen 1. La merket til to ting under dagens flytur. 1. Hadde utrulig lav fps, mellom 17 og 20. Har ligget normalt mellom 40 og 50. 2. Grafikken var veldig dårlig generelt overalt Lurer på om dette kan ha noe med netthastigheten å gjøre? Vært greit å funnet ut om jeg kjører i offline eller online modus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 5. april 2021 Premium Medlem Del Skrevet 5. april 2021 Sånt skjer hvis nettet faller ut og eller ikke leverer godt nok kommer på igjen når linjekapasiteten blir god nok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Nergaard Skrevet 5. april 2021 Forfatter Del Skrevet 5. april 2021 1 time siden skrev Robert Hulthin: Sånt skjer hvis nettet faller ut og eller ikke leverer godt nok kommer på igjen når linjekapasiteten blir god nok Ok, skjønner. takk. Men har det noe å si hvorfor grafikken og fps er blitt plutselig helt pyton? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 5. april 2021 Del Skrevet 5. april 2021 (endret) Når det gjelder grafikk, sjekk at Bing data er påslått i options->general->data->bing data world graphics. Kan bli slått av automatisk ved tilkoblingsproblemer. Endret 5. april 2021 av Kjetil Garpestad Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.