Ole Jonny Snarheim Skrevet 4. april 2021 Del Skrevet 4. april 2021 Hei, da er jeg tilbake etter ca 10 år tid. Jeg lagde scenery til Dagali ,Rakkestad og Rygge i FSX, er det mulig convertere til MSFS 2020? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 4. april 2021 Premium Medlem Del Skrevet 4. april 2021 Well back😁 ..Ikke hørt om noen som har fått det til enda dessverre Er en måte og convertere innholdet på.... bygninger etc. Oppskriften har ikke jeg men @Andrew Thomsen vet hvordan hvis du vil i gang med det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Jonny Snarheim Skrevet 4. april 2021 Forfatter Del Skrevet 4. april 2021 Det holder med bygninger, du kan trekke ut bygningene med modellkoverterX fra sceneryet, men å få de videre ,sliter litt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finn Kristoffer Hansen Skrevet 4. april 2021 Del Skrevet 4. april 2021 (endret) Sjekk ut denne spillelisten av Flying Theston. Han går igjennom det meste av SDK, og jeg tipper du enkelt kan få modellene inn i simmen etter å ha fulgt videoene hans. https://youtube.com/playlist?list=PL_Up4sAmkCfXIOqIRzS9OpQEJRyW-rnoq Endret 4. april 2021 av Finn Kristoffer Hansen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Jonny Snarheim Skrevet 4. april 2021 Forfatter Del Skrevet 4. april 2021 Tusen Takk👍 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Jonny Snarheim Skrevet 17. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2021 Hei,er det noen som kan hjelpe? får ikke frem Loud in Editor sånn att jeg kan se Objectene som er montert i simmen? Prøvd forskjellige mappe alternativer ,men til ingen nytte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 17. mai 2021 Del Skrevet 17. mai 2021 ArtProj er bare modellene, så de har ikke load in editor funksjon. Klikk på BGL filen og load in editor på den. Det er det informasjon om plassering lagres. Når den er lastet i scenery editor går du til Objects og finner forhåpentligvis modellene der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Jonny Snarheim Skrevet 18. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2021 21 timer siden skrev Kjetil Garpestad: ArtProj er bare modellene, så de har ikke load in editor funksjon. Klikk på BGL filen og load in editor på den. Det er det informasjon om plassering lagres. Når den er lastet i scenery editor går du til Objects og finner forhåpentligvis modellene der. det er det som er problemet.Modellene er lastet inn i simmen,men jeg får de ikke opp i objeckt eller scenery? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 18. mai 2021 Del Skrevet 18. mai 2021 For at de skal dukke opp i objektlisten må man kjøre build package, kopiere inn pakken i community folder og så restarte msfs. MSFS laster modellene derfra. Er dette gjort? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 18. mai 2021 Premium Medlem Del Skrevet 18. mai 2021 Man trenger faktisk ikke kopiere pakken til community folderen lenger. Det er nok å builde package, save og restarte prosjektfila i simmen, så kan du loade inn modellene i prosjektet. Man trenger ikke kopiere til community mappa, og restarte hele simmen lenger. 🙂 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.